agel1malaysia.blogspot.com

Portal Komuniti Agel Anda

  • Selamat datang ke Portal Komuniti Agel1Malaysia. Segala informasi dan maklumat berkenaan produk Agel boleh didapati dan dikongsi di sini.

The President's Club

Posted by Gee On 7:04 PM 1 comments



KELAB PRESIDEN DALAM JANGKAUAN ANDA!

Kelab Presiden adalah satu daripada program-program yang mengkagumkan yang dimiliki rakan niaga dalam mengekalkan organisasi mereka. Dilancarkan pada Agel World '08 oleh pengasas bersama Agel Craig Bradley..Kelab Presiden semakin mendapat momentum di seluruh dunia.

Begini cara nya....
Rakan niaga Agel boleh melayakkan diri untuk keahlian kelab ini dengan mendaftar 10 orang dalam tempoh 30 hari berturutan. Pek Peribadi dan Pek Eksekutif di kira. Ahli yang layak akan diumumkan di laman web Agel.com dan akan menerima hadiah istimewa dan penghargaan,termasuk:

  • Pin Kelab Presiden Agel yang mereka boleh pakai ketika menghadiri acara Agel dan kemana sahaja mereka pergi.
  • Tempat duduk VIP istimewa di Agel World
  • Reben pada tag nama mereka mengiktiraf pencapaian mereka
  • Akses ke bilik rehat VIP "Untuk Ahli Kelab Presiden Sahaja" di Agel World dengan kesemua kemudahan di situ boleh digunakan.
  • Pengiktirafan istimewa di acara-acara Agel di seluruh dunia.

Dan yang paling menarik mengenai kelab ini adalah ia dalam kemampuan setiap rakan niaga untuk menjadi ahli kelab ini, tidak kira pangkat mereka sekarang.

Jangan lepaskan peluang yang luar biasa ini. Bersedialah untuk satu lonjakan yang akan memberi anda tempat di Kelab Presiden dan berada di kalangan golongan elit-elit di dalam Agel.

artikel:A-Team Central.

Categories:

1 Response for the "The President's Club"

  1. Gee says:

    Saya dapat melakukannya dalam bulan pertama saya menyertai Agel . Jika saya boleh...anda semua pun boleh...MALAYSIA BOLEH!!

Post a Comment